Letní příprava

26.06.2014 21:15

Letní příprava

Začátek neděle 17. srpna (prvděpodobně v 16:00) v Praze na hale Výtoň.

Počítejte s tréninkama každý den.

Jak trénovat o prázdninách!

První dva týdny oddych od basketbalu a sportovat cokoli je dostupné.

Poté se zaměřit n trénink kondice na basketbal.

1. Posilovna. Asi 2 až 3x týdně. Jen stroje. Klidně se zeptat trenéra v posilovně jak se cvičí. Zaměřit se rovnoměrně na celé tělo.

2. Běh na delší vzdálennost. Dá se běhat každý den. Doporučil bych 3 až 5 km. Ale individuálně se může zkrátit. Je důležité aby to byl svižnější běh, ne tahání nohou za sebou.

3. Sprinty a běh na krátké vzdálennosti. Mohou to být výběhy do schodů či kopců. Člunkové běhy na vzdálenost 15 a 25m. Je třeba si zvolit poměry běh vůči odpočinku a to 1 ku 3 nebo 1 ku 5 (když běžíte 15s tak odpočinek je 45s resp. 75s).

4. Spinning. Není o basketu, ale je šetrný ke kolenům a zejména posiluje vazy v koleně a kotníku.

 

Zpět

Kontakt

Jan Kefurt

734 322 393

HLAVNÍ PARTNEŘI

 

PARTNEŘI

SPOLUPRACUJEME

© 2016

Vytvořeno službou Webnode